četrtek, 10. november 2011

Obcestni križi. Uvod

Moja prijateljica živi v Anovcu, to je blizu Zdol, tistih pri Krškem. V začetku aprila 2009 sva bili s Sandro (tako ji je ime) dogovorjeni za izlet in naj bi jo pobrala pri križu, ki stoji ob odcepu par sto metrov pod njeno hišo. Naneslo pa je, da sem jo morala še malo počakati, in s fotoaparatom sem poškljocala narcise in mrtvega hrošča, ki se je skrival v eni od njih in še neko drugo floro. In križ. Naslednji dan sem z vračanja z drugega izleta snela še enega in naslednji konec tedna večino, ki so se našli na poti v Rogaško Slatino ... Tako je nastala serija fotografij, ki se še širi. Za večino vem, kje sem jih posnela, delala sem si tudi zaznamke o krajih, kjer stojijo, vendar sem jih potem izgubila. Čas snemanja niti ni tako pomemben. Tudi ne bom delala umetnostnozgodovinskih študij za vsakega. .
Ne vem točno, zakaj jih sem začela načrtno fotografirati. Mogoče zato, ker je bil tisti dan, ko sem šla v Rogaško Slatino tako lep, da bi bilo škoda ne ujeti s soncem obsijanih križev, za trenutek ustaviti čas, ko so nekateri stali tam v vsej svoji načičkani imenitnosti, drugi pa skromno obkroženi le s travniki in gmajno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar