sreda, 31. oktober 2012

Čipkast šal

Pred časom, nekje na začetku leta sem pisala nekaj o načrtih za letos. Med njimi je bila tudi izdelava rdečega pletenega čipkastega šala. Medtem se je "rdeč" spremenil v "rjavo oranžen",


pravokotni pa v trikotnega.


Žal moram povedat, da po treh (!!) poskusih šala še vedno nimam. Eden od razlogov je, da izdelek oz. izdelki niso dosegali visokih kriterijev, ki sem jih postavila.



Drugi pa je, da sem med pletenjem imela preveč časa za razmišljanje, in na koncu sem prišla do ene zelo "pomembne" ugotovitve - da jest tega šala pravzaprav niti ne rabim, ker ga nima za kam imet.
Je pa bila skupaj je bila ena dolga in koristna učna ura. Zdaj vem marsikaj, česar pred tem poskusom nisem - kaj lahko, česa ne, na kaj je treba bit pozoren, kaj bi lahko (in morada nekoč v prihodnosti celo bom) naredila drugače. Ipd.
 


Vrečka z ostanki drugega (na slikah) in tretjega poskusa sedaj leži pod foteljem in čaka ... na mojo dobro voljo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar