nedelja, 23. december 2012

Glasbena inventura

Skozi leta se mi je nabral lep kup cedejk. Nekaj sem jih kupila, nekaj glasbe snela z neta. Imam celo poseben regal samo za to, vendar se je v zadnjih dveh letih postavitev, ki sem določila v začetku, vse nekaj razmuštrala. Med njimi je tudi dosti takih, ki sem jih mogoče zavrtela enkrat, največ dvakrat. In imam tudi en komplet (kot nekak zbrana dela), ki ga sploh še nikoli nisem odposlušala, sram me bodi.
Rada bi si vsak dan vzela vsaj sedemdeset minut, kolikor je ponavadi glasbe na cedejki, pa odposlušala eno. Pa naredila malo reda, kupčke, klasifikacijo , anede. Filmska, Etno, Izraelske ...

Trenutno odvrtene:

Zona Zamfirova (filmska)
kompilacija trde, primarne alpske glasbe
Arik Einstein in Šalom Hanoh: Plastiline
Elemental: Male stvari
Bossa di nova: Nova
The best of Paolo Conte

Ni komentarjev:

Objavite komentar