torek, 18. december 2012

Novoletne čestitke, izd. 2012 (zdaj pa zares)

V času, ko sem izdelovala miniaturice na ostankih blaga, je poleg rožic in ptičkov nastala tudi serija drobnih novoletnih jelk. Čeprav sem imela za letošnje čestitke druge zamisli, sem se odločila, da bodo spet na vrsti vezene.
Z delom sem začela že konec poletja. Najprej sem imela nekaj težav, ker sem pozabila, kako sem vezla prvotna drevesca. Nazadnje sem v brezčrten zvezek za vsako posamezno vezeninico naredila shemo, barve okraskov določila z zapletenim ... khm ... algoritmom, zvezde pa sem vezla po trenutnem navdihu.
Vezeninice sem prilepila na barven malo trši papir, to vse skupaj pa na vizitke iz radeškega kartona.
Naredila sem jih 29, najlepših 12 obdržala zase, ostale pa so šle k mami. Kmalu bojo na poti na razne strani ... em ... Evrope.

Čestitka 2012-18b by urshka

Nekaj jih bom verjetno še enkrat naredila za (morebitno) razstavo zgodaj poleti.
Celo serijo si lahko ogledate TUKAJ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar