sobota, 1. december 2012

Šal z vlaka - nadaljevanje

Uuuu redu, gremo naprej. Od zadnjič se je zgodilo par reči:
- odločila sem se, da delam šal
- spletla sem okoli pol metra

 Šal1e by urshka 

 oz. raje malo več (nisem šla merit, sem optimistka). V sredini se poveša po moje zaradi tega, ker delam z krožnimi iglami.

Še z druge strani:

Šal1g by urshka

- temnoumazano rjavi in sivi so sledile črna, nekakšna zlatkasta, sivobež in rdeča ...

Šal1f by urshka

- ... pri kateri pa se je ustavilo, ker je zmanjkalo volne.

- Vendar nikar obupat! Mama mi je danes prinesla vrečko raznih ostankov, celo nekakšnih polizdelkov, ki jih je našla pri stari mami. Ko se posušijo in jih bom previla, bojo pripravljeni za nadaljno akcijo.

Trenutno tudi v delu (iz druge vrečke ostankov): kapa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar