torek, 2. april 2013

Zveri iz gozda

Prazniki.
Imela sem par načrtov. Npr. prtiček z rdečo vezenino na bež blago za društvo. No, v soboto dopoldan sem dokončala borduro, za naprej pa sem izbrala nekoliko zastrašujoč vzorec (za katerega še sedaj zbiram pogum).
Pospravila sem mizo.
Dala prt v pranje.
Sklenila malo spraznit vrečo z ostanki blaga.
Porunklala sem po kupu odsluženih hlač in našla rjave iz rebrastega žameta.
Narisala kroj.
Sešila dva medveda.


Tegale sem naredila v soboto. Nekaj sem ga pošvindala, ko sem ga krojila, pa zdi se mi tudi, da je premalo naphan. Ampak to bom popravila, ko pride iz "kopeli".



Ampak smrček mi je fenomenalno uspel, anede, anede??
V nedeljo pa, oborožena z izkušnjami (in znanjem, ki sem ga pridobila na tečaju krojenja in šivanja, in je počivalo nekje globoko v vijugah mojih možgan), je nastal drugi


Lejte smrček, lejte ga!! A ni fantastičen??!






1 komentar: