nedelja, 4. avgust 2013

Izpovedi neizkušene pletilje (ki misli, da to ni več!)

Pred nekaj leti, mislim, da bo jih oktobra minilo 3 ali 4, sem obiskovala pletiljski tečaj. Enkrat, ko bom v izredno sempatammentalnem stanju, bom napisala več o tem. Bilo je fajn, res, ni problem v tem, ampak danes nismo zato tu. Torej, na prvi uri nam je učiteljica pokazala osnove, anede - nasnutek, leve petlje, desne petlje, zaključek, kako se pletejo rebra, par vzorcev itd. In dobile smo domačo nalogo. Namesto da bi se lotila, kot vsaka pridna začetniška pletilja, šala, sem šla delat kapo. Z rebri, v več barvah, celo par kit sem spletla. Pravzaprav je celo zelo dobro izpadla. Nadaljevala sem v tem stilu naslednjih nekaj let - kape, kape, rokavice, pa spet kape ... Moji poskusi šalov niso dobro končali. Tudi zadnji ne, ampak o njem kdaj drugič.
Marsikdo bo mislil, da se mi je skisalo zaradi vročine. Ja ja, vem, da je zunaj nekaj manj kot 40 stopinj. Kljub temu sem iz šala v nastajanju potegnila igle in se lotila pletenja kvadratkov. Prva runda bojo rozove barve, v klasičnem "ena vrsta leva - ena vrsta desna" stilu.
Kvaka je, da prihaja izpod igle nekaj nemarno grdega in neenakomernega.
Tako da ...
Čas je, da priznam - nikoli nisem zares osvojila čisto začetniških zadev. Ki bi jih morala, predno sem šla na naslednjo stopnjo, anede?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar