sreda, 15. oktober 2014

52 tednov in pol. 9.-15.oktober 2014, "Vrtički"

Preteklih sedem dni sem delala na tematskem tednu, ki se sicer ni odvijal, kot sem načrtovala. Ljubljanski komunalci, sem med drugim ugotovila, svoje delo opravljajo dosti boljše, kot si v tistem mestu kdo misli.
Torej, preteklih sedem dni sem fotografirala pojav, ki mu rečem "vrtički". To so rastlinice, ki so pognale na najbolj nepričakovanih mestih - iz razpok v asfalfu, med kockami po tleh, iz zidov itd. itd. Na krajih, kjer po pravilih, ki smo jih postavili ljudje, ni prostora za zelenje.

9. oktober 2014

10. oktober 2014 - brežiški grad

Iskanje "vrtičkov" me je pripeljalo na nekoliko nepričakovane kraje, 
na primer na ...

11. oktober 2014 - Svete gore na Bizeljskem

Dobro, naslednji se mi je malo ponesrečil. Mah na slamnati strehi?

12. oktober 2014

13. oktober 2014 - Rimska, Lj.

14. oktober 2014 - Trg francoske revolucije, Lj.

15. oktober 2014 - terasa (ki to v resnici ni) nekje v Lj.
 Imamo tudi čisto pravo drevesce. In pred leti je sem prišel poginit golob.


Ni komentarjev:

Objavite komentar