sreda, 10. december 2014

52 tednov in en dan. 4.-10. december 2014


4. december 2014 - volna
Tole rdeče belo sem dobila za darilo. 
Samo dve klobki sta, 
zadeva je debela in pikljiva, tako da za šal ne bi bila, 
pogojno za kapo. 
Mogoče za nogavice? Fine debele.


5. december 2014 - kaki
Dooolga, dolga leta ga nisem jedla. 
Ko sem bila še majhna, so me verjetno enkrat "zastrupili" z nezrelim. 
Pa nekaj je v imenu tega sadeža. 
Zdaj sem pa odkrila vanilijevega, onega drugega 
se še ne upam probat.

6. december 2014 - Zaton, Krško
"Smrečica" iz plastenk. 
Zelo všeč. 

7. december 2014 - še en črtast šal v nastajanju
 Kaj narediti z raznimi ostanki? 
Šal, ki sem se ga lotila, bo črtast, 
predvsem v riževem vzorcu, vključila pa bom tudi 
luknjičaste črte, morda listje in še kake 
drugačne vzorce.

8. december 2014 - Prešernov trg, Lj.
 Prvi sončni žarki po ... 
hm ... skoraj treh tednih.

9. december 2014 - še en šal
 Bel in rdeč, v patentnem vzorcu, 
za katerega upam, da bo gotov 
do 24.

10. december 2014 - Prešernov trg, Lj.
Čisto pravi, pravcati sončen dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar