nedelja, 7. december 2014

Veliki modri (2)

(nadaljevanje)

In tako je izgledal dokončan:


Sledila je enojna, ravna, neprekinjena črta, na kateri pa so stali taki grmički:


Pravim jim pavja drevesa. Cvetovi nageljev so precej podobni cvetovom, ki stojijo na široki borduri, čeprav vzorca nista povezana.


Zdaj lahko priznam nekaj groznega. Kaki dve leti nazaj, potem ko se prta nisem dotaknila skoraj celo leto, če ne več, sem resno razmišljala, da bi ga razrezala. Bil je v tej fazi:


Ugotovila sem, da sem naredila že skoraj polovico in da bi bil res greh iti na to s škarjami. Tako sem letos poleti vzela vrečko z blagom in prejico s seboj na morje in ker je bilo vreme, kakršno je pač bilo, sem imela precej časa, da končam že začeto polovico pavjih peres. Z drugo polovico sem se ukvarjala poslednjih nekaj tednov, trdno odločena, da zadevo čimprej in dokončno končam.

In to je to:

BRAVO JAZ!

Ni komentarjev:

Objavite komentar