torek, 2. junij 2015

366. Od 27. maja do 2. junija 2015 (ali od dne sv. Avguština Kanterberijskega do sv. Erazma iz Formija))

Teji talni oznaki pravim "duh očeta":

27. maj 2015 - Mali trg, Lj.

Nalepka neznanega pomena z železniške postaje:

28. maj 2015 - žel. postaja, Lj.

V roke mi je prišel manjši kupček knjig, 
vezanih v lepo zelen papir, ki posnema krokodiljo kožo:

29. maj 2015
 
30. maj 2015

V nedeljo sem šla na dolg pohod  po vznožju Orlice 
in tam okoli. Naredila sem več kot 100 fotografij, 
v glavnem cvetja in čebel in travnikov. Ti so sedaj najlepši sploh.

31. maj 2015

Po neštetih poizkušnjah sem našla pravo blago, 
s katerim bom obrobila odejico iz krpic. 
Gre za srajco, fini mehki bombaž. Razparala sem jo, zdaj moram 
kose sešit skupaj in 
jih narezat na trakove.

1. junij 2015

V  Lj. poteka festival Svetlobna gverila. 
Pridem v mesto, ko je sonce že visoko, in tudi odidem iz njega, 
ko je svetlo. Tako da mi ni dano videt inštalacij, 
ki so jih postavili, v umetni svetlobi, za katero so narejene. 
Vendar tudi za dne so prav zanimive.

2. junij 2015 - Vegova ulica, Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar