torek, 21. julij 2015

366. 15.-21. julij 2015 (od sv. Bonaventure do dne preroka Daniela)

Ajd, poletje je, alal mu vera, ampak tako kurit le 
ne bi bilo treba. Kakor bi rekla moja sodelavka, 
čas je za mirne dejavnosti, kot npr. šivanje. 
Tole je nekaj, kar spravljam skupaj iz ostankov:

15. julij 2015

Iz večjih ostankov sem se lotila delat še eno krpanko. 
Tako da imam v zadnjem mesecu na vesti že tri. 

16. julij 2015

Pri Vihrah, ob avtocesti, stoji cerkvica sv. Urha. 
Pred leti, ko so se lotili obnove, 
so odkrili fresko in ostanke stare stavbe, 
iz 15. st., pravijo. Slikarijo, na kateri sta Mati Božja in sv. Janez 
(če mene vprašate, sta obe ženski, druga je verjetno 
Magdalena) sem videla kmalu po tistem, 
ko so jo izluščili. Pravi net, da so jo prenesli v notranjost, 
da je to, kar je na fotografiji, kopija.

17. julij 2015

 Eden od mojih nečakov se navdušuje nad 
pikniki. In tako smo piknikovali na mojih stopnicah v soboto popoldan.

18. julij 2015

19. julij 2015

V starih knjigah, tam iz zgodnje druge polovice 19. st., 
ni veliko ilustracij, barvne so pa sploh 
prava redkost. 
Tale je iz zbirke čeških pravljic. Barvna lestvica 
je sicer zelo skromna, 
ampak meni se zdi neznansko očarljiva.  

20. julij 2015

Torej, vroče je, anede. 
In takole iščem danes po predalu, 
kjer imam razno runklarijo, rolico 
bakrene žice pa najdem pahljačo. 
Sem že skoraj pozabila, koliko vetra dela ta reč. 
Koristna.

21. julij 2015

Ni komentarjev:

Objavite komentar