torek, 28. julij 2015

366. 22.-28. julij 2015 (od praznika Marije Magdalene do sv. Johana Sebastiana Bacha po liturgičnem koledarju luteranske cerkve)

Ta teden je bil tematski. Na fotoaparatu sem nekaj pritisnila in vse, 
kar sem posnela (tega ni bilo prav veliko), je prišlo ven 
v rjavkasti barvi, ki se ji strokovno reče 
sepija. 
Tale barvna lestvica sicer ni najbolj primerna za botanično fotografijo ...

22. julij 2015

... je pa zato za arhitekturo:

23. julij 2015

No, čeprav ... naša orhideja nas je razveselila s tretjo pošiljko cvetov. 
Cvete tako rekoc nepretrgano 
od novembra.

24. julij 2015.

Sobotno popoldne je bilo temno in deževno. 
V skrinji imam še par 
škatel lanskih robid. 
Pa sem spekla jogurtni kolač. 
V katerega se 
mi je zasipala čokolada. 
Saj ne, da se pritožujem

25. julij 2015

Tudi nedeljo sem zaradi dežja preživela v 
suhoti in toplini svojega doma in se 
zabavala s šivalnim strojem. 
O projektu na sliki bom kdaj drugič več napisala.

26. julij 2015

 Trenutno se ukvarjam z 
dudlarijami. Jezi me samo to, 
ker kemičnega svinčnika, ki ga uporabljam, 
začne zmanjkovati, ko je v cevki še skoraj 
dva centimetra tinte. Lopovi.

27. junij 2015

Danes sem šla po dolgem času peš na postajo. 
Se mi je zaluštalo naredit kako 
turistično fotografijo Ljubljane. Saj veste, kakršne delajo 
Japonci in podobni. Morda nekaj z 
gradom in Tromostovjem ipd. 
Tale model pa ... dokler nisem prišla zraven 
(pogledat, če je na Ljubljanici kaka ladja), je zgledal kot 
najbolj nesrečen golob v Evropi, 
če ne na celi evrazijski celini. Poglejte ga, 
kako lepo se mi je postavil.

28. julij 2015

P. s.: Ja, tistega, enega in edinega J. S. Bacha. Istega dne častijo tudi G. F. Handla in še enega skladatelja, ki pa ga ne poznam, H. Schütza. Zanimivo, bogme.


P. p. s.: Ali veste, da je Marija Magdalena (med drugim) zaščitnica lekarnarjev, farmacevtov, rokavičarjev, frizerjev in izdelovalcev parfumov? Interesantno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar