torek, 7. julij 2015

366. Od 1. do 7. julija 2015 (od dneva blaženega Junipera Serra do sv. Etelburge)

Ena mojih najljubših ulic v Ljubljani je Soteska. 
Nahaja se v kvartu blizu Nacionalne knjižnice. Pravzaprav ne vem, 
kako bi jo opisala. Všeč mi pa je, ker je tako mirna. 
Je pa že nekaj časa nisem prehodila. In tako me je zadnjič rahlo kap, 
ko sem, prideši okoli vogala, zagledala luknjo, 
kjer je še pred nekaj meseci stala hiša, v kateri 
je bila neke vrste galerija. Nekoč, 
v bližnji prihodnosti, bo tam baje 
bednbrekfest z galerijo. 


1. 7. 2015 - Soteska, Lj.

2. 7. 2015 - Pošta, Slovenska cesta, Lj.
 V Ljubljani se kar nekaj gradi in obnavlja. Poleg 
Kazine so podrli zid in naredili lepo 
ploščad, na njej pa gradijo spomenik. 
Če bi še kako drevo posadili ...

3. 7. 2015 - Kongresni trg, Lj.

Všeč so mi kosi terena, ki so kao urbanizirani, 
potem pa na njih zraste tako in drugačno 
(khm!) zelenje. Tole bodo recimo sončnice. 
4. 7. 2015 - Kostanjevica na Krki
 Minutka za zdravje - šentjanževka.
5. 7. 2015
 Taka gemajn rastlina, kot je čebula, naredi lahko tudi 
pravo veličastje od cveta.
6. 7. 2015
 Včeraj ponoči nekaj časa nisem mogla zaspati. 
Vročina pa to. 
Poslušala sem sosedov traktor, 
ki je v bregu runklal po sadovnjaku, 
s ceste pa so se slišali kombajni in 
traktorji s prikolicami. 
Žetveni čas je v deželi.
7. 7. 2015

Ni komentarjev:

Objavite komentar