sreda, 29. julij 2015

Alma in štrikanje oz. Olga in jufka

Gledala sem oni dan film Halimina pot. Pošastno žalosten film, če mene vprašate. Ga pa toplo priporočam. V glavnih ženskih vlogah nastopata Alma Prica (ki jo obožujem!) in Olga Pakalović, ki je ravno tako zelo zelo dobra igralka, in sta res pravi duši filma.
Če gledate film čisto, skoraj čisto do konca, se pravi še odjavno špico, sta nekje navedeni dve ženski kot svetovalki igralkam. Torej ne igralcem na splošno, ampak prav posebej igralkam. Ena od od tam imenovanih je Almo Prico učila plesti. In mene (da se malo pobaham) tudi. V filmu je namreč prizor, ki mi je zelo pri srcu, kjer Halima (igra jo Alma Prica, ki jo - še enkrat - obožujem!) dolge zimske dneve preživi ob pletenju. Potem je pa še drug prizor, kjer Safija (Olga Pakalović) razvlači testo za pito. Tega pa se je verjetno naučila od druge svetovalke.
Pletenje in razvlačenje testa za pito, bo kdo rekel, nista neka huda umetnost. Jok, sta. Verjemite, sem videla punce, ki so na prvi uri štrikanja skoraj jokale, ker jim zadeva ni pa ni šla. Testo za jufko? Ne bom se spuščala v sramotne podrobnosti.
Igralci se ob pripravah na snemanje filma ali vajah za predstavo marsikaj naučijo. Sem bila enkrat v gledališču in je igralka izvajala čarodejske trike, heheh. Me pa zanima, če te spretnosti še kdaj kasneje uporabijo. Si Alma splete šal ali kaj bolj zahtevnega? Naredi Olga sirnico za svojega dragega ali prijatelje?




Ni komentarjev:

Objavite komentar