četrtek, 10. september 2015

366. Od 26. avgusta do 1. septembra 2015 (od Aleksandra Bergamskega do sv. Egidija dne)

Evo, dobila sem mašino nazaj, ne dela nikakor, 
kot bi morala (določene misli na to temo bom zadržala zase), 
ampak zdaj bom poskusila dobit noter zaostanke.

Na sliki je prvih deset ali 
nekaj takega vrst kape. 
Kako je izpadla, bom pokazala 
enkrat drugič.

26. avgust 2015         

Odkrila sem tudi tole simpatično lisičko. 
Tam okoli mrgoli takih lisičk. Ampak me res 
zanima, kako je nastajala.
 
27. avgust 2015 - Rimska , Lj.
Kadar končam kako pletenje 
in na koncu ostane par deset centimetrov 
volne, jo dodam na to klobko. 
Ko bo kugla dovolj velika, 
bom nekaj naredila iz vsega tega. 

28. avgust 2015

Torej sem v soboto odšla na morje, 
v Mali Lošinj. Najela sem majhen apartma v 
Zagazinah z najbolj fantastičnim razgledom na svetu. 
Videl se je Pag in Velebit in 
zjutraj je vzhajalo sonce in zvečer rdeča luna.

29. avgust 2015 - Mali Lošinj

Na raznih krajih ML je nekdo 
naredil mozaike iz keramičnih ploščic. Recimo takega na zidu blizu Rive.

30. avgust 2015 - Mali Lošinj
 
31. avgust 2015 - Mali Lošinj
Obožujem stara vrata in okna 
v malih obmorskih mestih.

1. september 2015 - Veli Lošinj

Ni komentarjev:

Objavite komentar