nedelja, 22. november 2015

Besofft (ali o družinskem drevesu in čudnih poteh genetike)

Včeraj sem se ga napila. Ponavadi tega ne počnem, ker potem postanem melanholična. Včeraj je bilo pa fajn. Mislim, fajn ... saj veste, kaj hočem povedat. Verjetno je za to zaslužna tudi družba. Res sem potem čutila potrebo, da bi hodila v krogih, in niti ne vem, če sem si zobe oprala. Spomnim pa se zdajle, da sem imela ustnice čisto temnomodre (pila sem črno vino) in sem se za trenutek ustrašila, da me je kaka srčna bolezen napadla preko noči. In zjutraj mi ni bilo dobro.
No, nekje pri 3 ali 4 litru, ki smo ga družno spraznili, pravi moj brat, ki me pozna že ohohoho let ... upam, da vas ne moti, ker ne omenjam številk ... da je pogruntal, komu sem podobna. Nekje na Štajerskem ima oče bratranca, ki ima hčer. Nikoli je še nisem videla. Pravi brat, da sva si podobni. In obe sva podobni moji stari mami. Ampak to zadnje so mi že dostikrat povedali.
Druga stvar, ki sem jo izvedela, se tiče mojih las. Imam zelo močne in goste lase. Ta trenutek sicer ne zgledajo prav posebno gosti, ker sem bila pri frizerju in vedno ji izrecno naročim, naj mi jih razredči. In potem ona nekaj naredi s škarjami. Torej, baje je prababica, mama maminega očeta, imela take lase. In mamina sestrična jih ima. Močne in goste. Njena hči ima pa lepe goste svetle lase, baje so tudi skodrani, pa si jih nesrečnica ravna. No, take lase so imele sestrične najinih starih očetov.
In naučila sem se novo nemško besedo. Pomeni zelo fajn, totalka pijan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar