sreda, 4. november 2015

Od čipk in ostankov blaga in vrečk in škatel in ...

Pred nekaj dnevi sem našla spletno stran Amy Meissner, Američanke, ki živi na Aljaski in dela umetniške prešitke (zdi se mi, da sem si ravnokar izmislila novo besedo). Tj. kot prešite odeje, ampak so v bistvu bolj umetniške stvaritve, kot kolaži iz vse sorte tekstila, včasih pa zraven prišije še kamne in kosti in ne vem kaj še vse. Prav fantastične reči dela. Posebno mi je všeč (in bi strašno rada razmišljala na ta način), kakšen odnos ima do zadev, ki jih človek najde v trgovinah z rabljeno robo. Srajce in bluze in obleke (in čipkasto spodnje perilo), to sem že kupila pri njih pa jih razrezala in je nekaj od tega bratrančeva punčka dobila v odeji. Ampak kake prtičke in podobno, to je pa meni še vedno svetinja, ne glede na to, ali je industrijsko ali ročno delo al' je lepo al' ogabno. Amy Meissner se pa nič kaj dosti ne ženira zadevo razrezat, če si je to tako za svoj izdelek zamislila.
In kakor jo berem, cel čas razmišljam o vrečki čipk, ki jo imam doma. Pa o raznih ostankih blaga. In trakovih. In prejicah. Itd.
In tako ...
Ko končam ta šal, ki ga zdaj delam, pa jopo, ki jo bom delala naprej, bom začela vrečke pa škatle praznit. Bogme res.

Ni komentarjev:

Objavite komentar