torek, 22. december 2015

366. Od 16. do 22. decembra 2015 (od sv. Adelajde Burgundske do sv. Anastazije Sremske)

Mislila sem napisat dolg uvod, 
ampak sem pozabila o čem, 
tako da ne bo nič iz tega. 
Pojdimo k slikam!

V parku na Kongresnem trgu visijo ... 
kako bi jim rekla ... 
nekakšni tulci iz prosojne tkanine, 
ki jih, če sem si prav zapomnila, 
okrasijo razne šole 
(sicer ne vem, če samo iz Ljubljane ali tudi odkod drugod), 
vanje napeljejo še lučke in to potem v temi lepo izgleda.   

16. december 2015 - Kongresni trg, Lj.

17. december 2015 - Kongresni trg, Lj.

Toliko imam že puloverja. Oz. danes, 
ko to pišem, ga je že malo več.

18. december 2015

V soboto sem bila v Zagrebu. 
Lahko bi objavila eno od nevemkoliko slik 
lučk in smrek z lažnim snegom 
in podobnega, 
ampak odločila sem se za pogled 
v galerijo na Trgu kralja Tomislava.

19. december 2015 - Trg kralja Tomislava, Zg.

Veste kaj?! 
Jaz sem bom kar na Osredek preselila. 
Tam je zmeraj sonce, 
ko je v dolini zabito z meglo.

20. december 2015 - Pogled proti Kozjemu ... se mi zdi

No, o tem sem govorila. 
Zamenjala sem tudi barve. 
Ne vem, če gresta 
roza-vijolično-rjavkasta in rjava 
res skupaj, 
kot se je meni to zazdelo ... 
ampak mi kar malo dol visi. 
Verjetno bo imel še cel kup drugih napak.

21. december 2015

Moje letošnje čestitke. 
Imam jih dveh vrst - 
take z bunkicami, zvezdami in listi v modri in srebrni barvi 
in srebrne zvezde z božikovino. 

22. december 2015


Ni komentarjev:

Objavite komentar