torek, 8. december 2015

366. Od 2. do 8. novembra 2015 (od sv. Bibijane do dneva finske glasbe)

V Ljubljani so torej prižgali 
lučke.

2. december 2015 - Prešernov trg, Lj.

No, in začela sem plest pulover. 
Po enem tednu imam cca 10 cm. 
Ne izpolnim kvote, 
ki sem si jo zadala, čisto vsak dan, 
ampak napredujem pa le.

3. december 2015

Mimogrede delam tudi 
obšive na leakirlnih krpicah. 
Trenutno ne vem, 
kaj naj z njimi, 
ampak samo tako, 
da so pripravljene, 
ko me nekaj prime.

4. december 2015

Otročad je razkopavala 
po omari in našla 
kartice s hiškami. 
Potem smo jih pobarvali.

5. december 2015

V dolini je bila megla, 
malo višje, 
pri sv. Jedrt nad Pišecami recimo, 
pa sonce.

6. december 2015 - pri sv. Jedrt

Najprej naj povem, 
da mi okrasitev 
Prešernovega trga 
ni ravno najbolj všeč. 
Slovenska ulica 
pa me je skoraj sezula. 

7. december 2015 - Slovenska ulica, Lj.


8. december 2015

P. s.: sv. Bibijana je priprošnjica proti glavobolu, tudi tistem zjutraj po veseli noči. Zej vem za naslednjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar