torek, 19. januar 2016

366. 13.-19. 1. 2016 (od sv. Munga do rojstnega dne Dragotina Ketteja)

Kot sem že parkrat rekla, 
nimam nič proti 
grafitom na vlakih, 
samo oken naj se 
packači ne dotikajo. 
No, tale je lep - 
vibe in kombinacija 
hladnih in toplih barv.

13. januar 2016

Poleg puloverja sem se lotila 
še enega projekta. 
Rada bi spraznila škatle 
s papirjem 
v rezervni sobi. 
Vendar ne gre za 
običajne papirje. 
Dolga leta sem zbirala 
razne pisane revije, reklame, ovojni in podoben papir itd. itd.
 In zdaj delam iz njih takšne 
majhne kolažke, 
velike 6,4 x 8,9 cm.
Sem v fazi, 
ko poskušam iz dveh škatel 
"narediti" eno. 
Trenutno pa sem tako daleč, 
da sta se ti dve škatli spremenili v tri. 

14. januar 2016

Ko sem se selila, 
sem dobila za doto tudi škatlo kartončkov z recepti, 
ki so izšli nekje v 80ih letih. 
Čeprav sem rahlo zgrožena 
zaradi količin margarine, 
ki so navedene v nekaterih receptih, 
bom v kratkem kakega tudi preizkusila.

15. januar 2016
Saj poznate tisto kodo, 
ki se nahaja na dnu računov, 
tisti kvadratek iz kvadratkov? 
Zadeva prav kliče, da se iz nje naredi 
vezenina.

16. januar 2016

Tile dnevi so prav čudoviti, 
in pregebeno mrzli. 
Iz omare sem potegnila 
dolge gate 
in šla do podsreškega gradu.

17. januar 2016 - Grad Podsreda

18. januar 2016 - hotel Union, Lj.

Veste, kaj mi gre na eno stvar? 
Ko se najde skupaj kup strokovnjakinj za ... 
ni važno, kaj, 
so pametne okoli šivalnega stroja sto na uro, 
naredijo pocarijo, 
potem pa pravijo, 
no, Uršula, zaj pa nekaj lepega scopraj iz tega. 
Kvadrata sta rezličnih velikosti in
podolgovati deli so rezani ter zašiti postrani.
No, in zaj bom nekaj lepega poskusila scoprat iz tega.

19. januar 2016

Pa Dolly Parton ima tudi rojstni dan 19. januarja, hehe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar