torek, 16. februar 2016

366. Od 10. do 16. februarja 2016 (od sv. Haralampija do sv. Julijane)

Takole, v roke sem vzela še drugega od dveh spocanih "pečvorkov". Ta je zelen in gor bo prav posebna vezenina (če mi bo uspela). In kdor bo imel kaj za pregovarjat ... no, glede na to, kar so mi dale, nimajo pravico se zmišljevat.
 
10. februar 2016

Oni dan sem bila v Zaprešiču po nekih opravkih. In ko sem že ravno hodila tam okoli, sem šla še do Novih dvorov. Tole drevesce ima gvišno kakih sto let in plus. Je bilo še sadika, ko je moj praded preganjal Jelačićeve konjen po posesti. Nasploh je bil prekrasen dan.

11. februar 2016 Novi dvori Zaprešić, Hrv.

Kvadratek št. 37 ali 38, se mi zdi.
12. februar 2016

13. februar 2016 - Podsreda

Ugotovila sem, da so kovanci po 1 in 10 centov med trgovci in podobnimi najmanj priljubljena sorta drobiža v vesolju. Avtomatske blagajne se jih pa prav nič ne branijo, samo časa si je treba vzet.

14. februar 2016

Oni dan sem mami tožila, da samo ona dobiva risbice. Naslednji dan zvečer pa me je čakalo cca 10 takih pisano porisanih kosov papirja.

15. februar 2016
 
16. februar 2016

Ni komentarjev:

Objavite komentar