torek, 9. februar 2016

366. Od 3. do 9. februarja 2016 (od sv. Blaža do sv. Apolonije dne)

Eni od mojih 4 prababic je bilo ime Polona. Blaža pa ne vem, če imamo kakega na družinskem drevesu.

Dobro zdaj, gremo gledat slike.

Na knjigi makedonske poezije sem našla še eno lepo rozeto.

3. 2. 16

Trenutno imam 35 kvadratov za novo odejo. Premalo. Ampak še sanja se mi ne, koliko jih bom še potrebovala

4. 2. 16

V škatli z "raznimi papirji" sem našla tale kos ovojnega papirja z risbico. Milim, da sem te reči risala nekje v času študija. In da bi jih nekje moralo še nekaj biti.

5. 2. 16

V soboto sem bila v Zagrebu. Nabasala sem na karneval. Konferansje, tj. tip kije vodil dogoajanje na Jelačič placu, je bil za ustrelit zoprn in verjetno tudi pijan, bilo pa je tam veliko prav simpatičnih, predvsem tradicionalnih mask.

6. 2. 16 - Zagreb
V nedeljo sem šla trasirat novo pot. Dan je bil oblačen, zato slike niti niso ne vem kako dobro uspele. Razem tisti s telohi. 

7. 2. 16

In potem sem v nedeljo popoldan ugotovila, da sem očitno fasala gripo. Kvačkanje in štrikanje mi gresta zelo počasi, ker se mi ves čas manta pred očmi in se težko koncentriram. Vendar je tale vijoličsasta je prav lepa.

8 2. 16

Zbrala sem lep kupček koščkov pisanega papirja. Škoda mi jih je bilo vreči proč. Žal v stanju, v kakršnem sem, bolj težko delam tudi kolaže.

9. 2. 16



P. s.: Ali veste, da je sv. Apolonija zaščitnica zobarjev in priprošnjica pri težavah z zobmi? Sv. Blaž pa veterinarjev, rezbarjev, kamnosekov in volnarjev?

Ni komentarjev:

Objavite komentar