četrtek, 31. marec 2016

366. Od 23. do 31. marca 2016 (od dneva, ko se je rodil Akira Kurosawa, do sv.. Balbine)

Evo, krog je zaključen. 366 dni, 
366 fotografij. 
Zdaj bom pokazala še zadnjih devet. 

Danes sem po radiu poslušala gospo, 
ki se ukvarja z nevrolingvističnim programiranjem. 
Med drugim je dosti reči povedala o pozitivnem mišljenju. 
Tudi o tem, da zelo težko govorimo o nečem na pozitiven način. 
To je takšen, kjer ni besedice na 'n'. 
Zdaj bom v časti zaključku projekta in v znamenju imena mojega bloga 
poskusila napisati tekst, 
v katerem se bom izognila besedici na 'n'.

23. sem posnela dve fotografiji. Prva je za prijateljico, druga pa se je izšla drugače, kot sem pričakovala.

23. 3. 2016 - Vegova, Lj.

Potrebovala cem cel teden, da sem zgruntala, 
kaj pomeni "kvir". 
Roza? Kvir? Itak.

24. 3. 2016 - Soteska, Lj.

Med Rimsko in Gregorčičevo v Ljubljani je prehod, 
ki gre preko dvorišča z galerijo. 
In skozi portal na Gregorčičevi strani je 
simpatičen pogled na Sotesko.

25. 3. 2016 - Soteska, Lj.

Imam dva para hlač, 
ki sta videla že boljše čase, 
potem pa je na nekem mestu nastala luknja 
in jih zdaj nosim za v hribe pa za na vrt ipd. lokacije. 
Tele rjave sem prvič zelo švampato zašila, 
zato sem tokrat ponovila vajo, 
šiv pa utrdila s parimi koščki đinsa, 
ki so se valjali po mizi. 
Jako mi je všeč efekt drobnih prešivov 
in simetrija barv. 
Bi bilo za uporabiti pri katerem od prihodnjih projektov.

26. 3. 2016

27. 3. 2016

Začela sem delati serijo 10 razglednic za swap, 
o čemer bom več napisala 
kdaj drugič.

28. 3. 2016

29. 3. 2016

Enkrat sem že objavila fotografijo škatle s kvačkanimi rožicami. 
Zdaj sem končno našla projekt, za katerega jih bom porabila, 
samo še nekaj desetin jih moram naredit. 
Razni ostanki in melirane prejice so kot nalašč 
za to.

30. 3. 2016

Pozabila sem skoraj, 
kako očarljive so lahko 
črnobele fotografija.

31. 3. 2016

Hkrati so to tudi zadnje fotografije, 
ki sem jih naredila s tem fotoaparatom. 
Naj ti bo lahek elektronski odpad, 
kenonpoveršota3200is. 
Lepo sva se imela skupaj.
(tole zadnje ni bilo ravno pozitivno, hm...).

Ni komentarjev:

Objavite komentar