torek, 1. marec 2016

366. Od 24. februarja do 1. marca (od dne, ko praznuje Dennis Waterman, do sv. Davida, zaščitnika Walesa)

Februar, čeprav naj bi bil najkrajši mesec v letu, se kar ni hotel in ni hotel končati. Včeraj smo se ga za letos končno le znebili, bogu hvala.
Predstavljam kvadrat 45 ... se mi zdi. V planu jih imam ta moment 100, tako da sem nekje na polovici. Vem, da zgleda kot krog, ampak potem pride par vrst, zaradi katerih se spremeni v kvadrat.

24. februar 2016

Našla sem tele nedokončane kartončke. Moram jih še pobarvat.

25. februar 2016

Na Prešernovem trgu ... oz. NAD Prešernovim trgom spet visi oranžna hiša.

26. februar 2016 - Prešernov trg, Lj.

Ko imaš tlakovce na dvorišču, se lahko izživljaš v nezavest. Ne ne, nisem bila jaz., čeprav si ne bi mogla pomagat, če bi kdo pred mene postavil ajmerček s kredami.

27. februar 2016

Zdaj imam vse zelene prejice na enem mestu.  Povem vam, da je igranje tetrisa (ja ja, saj vem, da se ponavljam) zelo koristna zadeva.

28. februar 2016
 
29. februar 2016

Danes je po nevemkolikem času spet posijalo sonce in lahko smo videli, da modro nebo ni le urbana legenda.

1. marec 2015 - Pošta, Slovenska c., Lj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar