petek, 25. marec 2016

Praznenje škatel

Pred nekaj meseci sem malo preuredila delovno sobo. Zdaj vsaj vem, kje kaj imam in predvsem, kaj imam. Moram samo še nekaj narediti, da se čimveč tega (čimprej) znebim. Napolnila sem tudi posebno škatlo z robo, ki jo bom (mogoče?) dala naprodaj na Bolho. V njej so kosi blaga raznih sestavov, za nekatere niti nisem prepričana, iz česa so.

(Po tem, kar bom zdaj napisala, bom verjetno izpadla kot največja krula na svetu, ampak ne vem, zakaj bi se delala fino. In zamer se ne da poravnati s pogovorom, če ste to slučajno kje slišali.)

Letos bodo v širši familiji dobili dojenčka. To bo tretji otrok v družini, o spolu nas še niso obvestili, siroto dete bo sigurno imelo kako tričrkovno ime brez j, č, ž in š. Stavim na nekaj na "k" in da bo fantek. Obema starejšima punčkama sem naredila odeji, tudi mama je dobila za poročno darilo (poleg denarja) ročno delo, ki je pa v teh letih izginilo (sem jo namreč že prakrat prosila, če mi ga posodi za razstave, ampak ga ne najde, tako da ... hm, ja). Verjetno je tudi odeji vzela megla. Nasplošno s tisto damo nimava najboljšega odnosa. Ravno zato za tretjega nisem imela namena nič narediti. Ampak dete ni krivo, če je, kot je. Torej sem včeraj sklenila, da bom prihajajočemu sorodniku/sorodnici vseeno zašila odejo.

Nimam namena delat neke klasike tipa "kvadratek poleg kvadratka", kot sem jih delala do sedaj. V škatli za Bolho sem namreč našla nekaj majhnih kosov blaga, tako od oka pol metra krat meter ali še ožji, čisto premajhni za kako spodobno stvar tipa krilo. Zraven je tudi lep temnoplav kos z belimi črtami, ki ga je ravno dovolj za eno celo stan. Poleg tega mi v škatli od mocartkugl ležijo srčki iz rdečega bombaža. V planu imam torej srčkaste aplikacije, oba kosa - sprednjega iz "naključno" skupaj sešitih flik, in zadnjega, modrobelo črtastega - pa bi skupaj prešila z modrim ali rdečim ali roza cvirnom, obroba pa bi bila potem tudi - glede na spol otroka, anede - v modri ali rdeči ali roza barvi. Verjetno bom dodala tudi par kvadratkov, ki so ostali še iz časov, ko sem delala odeji za starejši punčki.

Kaj sploh bo iz teh načrtov, bom videla, ko pride blago iz pranja. Če bo šlo kaj narobe, bom pač še malo porunkala po škatlah.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar