sobota, 28. maj 2016

Konec tedna v Baden Badnu

Vse skupaj se je začelo nekje v začetku novembra lani, ko sem nekega večera šarala vzporedno po jutubu in vikipediji. Saj veste, kako gre: aha, pesem, aha izvajalec, viki, povej mi kaj o njem, povej mi še kaj o pesmi, ooo, te pa niso oni najprej posneli, gremo pogledat, kako je zgledala v originalu ... In tako sem prišla do podatka, da je je pesem The Air That I Breath od The Hollies, ki je meni ena najbolj seksi pesmi v vesolju, prvotno izvajal neki Albert Hammond, ki jo je tudi napisal. Ko se šla to pesem iskat na jutub, mi je ta šment povedal tudi, da je Albert Hammond tisti, ki poje pesem o tem, kako nikoli ne dežuje v južni Kaliforniji, ki sem jo iskala že nekaj let, in da je avtor še cele gore pop klasikov.
Ne se mi smejat, prosim.
Ker po krajšem klikanju po netu sem namreč odkrila, da je možakar pri 72ih še aktiven in da pridno koncentrira po Evropi. In predno umre ali pa mu glas popolnom odpove, anede ... skratka, v trenutku neprištevnosti sem kupila karto za koncert v Baden Badnu, ki je bil preteklo nedeljo.
Zakaj Baden Baden? Ker sem slišala zanj, še nikoli pa nisem bila tam. V tem koncu, v Baden-Wuerttembergu, sem bila najdlje v Ulmu.
Torej sem se preteklo soboto zjutraj naložila na vlak. Prvo presedanje od treh me je doletelo v  Beljaku,

ŽP Beljak
sledila je vožnja preko avstrijskih Alp,





v Salzburgu sem za nekaj minut ostala popolnoma sama v vagonu,


za zabavo po poti sem si vzelja nekaj ročnega dela, o katerem bom kasneje nekaj več napisala,


v Stuttgartu sem imela do naslednjega vlaka nekaj malega časa za hiter, ampak res hiter ogled mesta,



ker se mi je mudilo na vlak za Karlsruhe, ki se mu reče tudi teževe (ki je šel tudi hitreje, tam ok. 250 km/uro), od tam pa mi je ostalo še dvajset minut do Baden Badna.


Potovanje je trajalo malo več kot 12 ur. Po delu se me že peljala - do Augsburga z avtom po avtocesti in z nočnim vlakom do Muenchna. Vendar dnevna vožnja z vlakom vse pokosi. Bi šla z veseljem še nkrat, razen dela od Stuttgarta do Karlsruheja. Tam so namreč neki tuneli, s katerimi mora bit nekaj narobe, ker mi je v vsakem skoraj bobniče odneslo ven. In ne, ni bila kriva hitrost vlaka.

Če boste kdaj šli tja, morate vedeti eno pomembno reč: žel. postaja je od mesta oddaljena cca 5 km. Ampak nič bat. Takoj zraven je avtobusna postaja, s katere zelo pogosto vozijo avtobusi. Vožnja traja kakih 15, 20 minut.

(se nadaljuje)

Ni komentarjev:

Objavite komentar