sobota, 7. maj 2016

Swap 2016

IHanna je spet organizirala svoj svetovno znano izmenjavo doma narejenih razglednic in spet sem se prijavila.

IHanna had organized her world famous DIY postcards swap and I joined in.



Najprej sem mislila naredit 10 kolažev, ker sem bila že ravno pri tem početju. Vendar so šle zadeve v smer, ki mi ni bila preveč všeč (razen ena ali dve), zato sem vse skupaj opustila. Mogoče drugo leto.

I planned to do 10 collages, as I worked on them at the time, only on smaller format. But things went in direction I didn't like much (except one or two pieces), so I abandoned the idea. Next year, perhaps. 

 

Potem pa sem se spomnila na škatlo s kvačkanimi rožicami. Par let nazaj sem njih namreč obsedeno delala, ne vem več, zakaj. No, škatla v resnici ni prav velika, zato sem naredila še nekaj deset cvetkov. Moram rečt, da sem postala prava majstrica.

Then I remembered the box full of crocheted flowers. I was making them - for reason unknown - obsessively two or three years ago. Honestly, box is not very big. So I made additional flowers, 10 or 40. I became quite good at making them.
 


Ker so mi bile rožice same malo dolgočasne za gledat, sem poiskala še dva vzorca za deteljice. A štiriperesnih sem naredila smo deset - eno na vsako kartico.

Flowers alone - that was my thinking - seemed a little bleak to look at. So I found 2 patterns for clover. I made only 10 4-leafed - to put one on every card.


 


Kartice so zdaj na poti v ZDA, Anglijo in na Novo Zelandijo. Upam, da bojo prispele v enem kosu. Celotno kolekcijo pa si lahko ogledate TUKAJ.

Cards are on their way - to the USA, England and on New Zealand. I hope they will arrive in one piece. You can see the whole collection HERE.

Ni komentarjev:

Objavite komentar