sreda, 10. avgust 2016

V delu

Uau, več kot en mesec je, odkar sem nazadnje kaj objavila. No, da ne bo mislil kdo, da sem umrla ali kaj takega, samo na kratko, s čim se trenutno ukvarjam.

1. Podritinik št. 3
bo krpanka. Glavno že imam, še obrobo moram narediti. Se da pri šivanju z iglo dobit kak defekt v prstih? Nekaj kot je npr. teniški komolec ali vnetje karpalnega živca? Oni dan sem do poznih ur vtikala iglo v več plasit đinsa in me zdaj prvi trije prsti bolijo.

2. Kvačkana odeja iz kvadratkov
Ker sem invalidka v prste in bo moral podritinik počakati, da se pozdravim, mimogrede še malo kvačkam. Materiala sem si zdaj nabavila dovolj, da zadevo brez neumnih izgovorov končam, kot sem si jo zamislila.

3. Torbica
Dobro, malo sem pretiravala. Z debelimi šivankami ne morem nič delat, s tenkimi ni problem. Itak bo torbica iz raznih ostankov večinoma delana s šivalnim strojem, samo manjša vezenina mora biti narejena ročno. Aja, torbica je za zelo zabavno sedeminpolletno dečvico. Imela bo žep, rešen s starih kavbojk in lepe gumbe.

Ko bo katera od reči končana, se spet oglasim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar