ponedeljek, 22. avgust 2016

Zvežček

Pred nekaj tedni, neko oblačno, vlažno soboto, sem se v ateljeju v 5. ali 6. nadstropju stavbe v enem od novozagrebških četrti naučila koptske vezave. To je knjižna vezava, kjer so vezice, to so niti, ki vežejo knjižni blok, izpostavljene soncu in dežju in megli in ostalim elementom. Pri običajnih knjigah, anede, jih ne vidimo. Koptski se imenuje, ker so ga uporabljali v Egiptu v času zgodnjega krščanstva.
Ne bom šla v podrobnosti, kako se vezava dela, ker imate na netu kup zelo dobrih vodičev. Samo vguglajte koptska vezava ali coptic binding
Torej, ko sem prišla tisti dan domov s Hrvaške, sem potegnila na plano gajbico z raznimi papirji, ki sem jih nabirala skozi leta. Presortirala, razvrstila, nekaj tudi zmetala stran sem precejšen kup paprija, nekaj sem ga pa že pripravila za vezanje. In včeraj sem iz prvega kupčka naredila prvi samostojni zvezek.


Za šive pri kraju nisem čisto prepričana, če sem jih prav naredila.


In nabavit si moram smirkov papir, da bojo platnice malo bolj reprezentativno izgledale.


Drugi bo sigurno boljši!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar